Wednesday 12 September 2012

Testimoni Ibu Menyusu Mengamalkan ESP

Assalamualaikum.
Disini saya kongsikan testimoni pengguna ESP bernama Puteri yang dapat rasakan sendiri perubahan positif pada susu badannya (lebih pekat). Alhamdulillah. 

Anda ibu menyusu? Atau nak hadiahkan buat isteri tersayang? Ini dia ESP, memang terbaik! Jom cuba!


Saya nak share perbezaan EBM saya, jika saya minum Energizing Soy Protein sebelum tidur (dan bangun pump susu dalam pukul 2-3 pagi ataupun pump di office selepas minum ESP waktu pagi) dengan EBM yang saya pump tanpa minum ESP. saya memang dah lama perhati, susu lebih pekat dan warna pun cantik kekuningan sejak saya minum ESP. tapi ada masanya, saya tak minum (tertido awal, terlalu kenyang dll alasan huhu) dan memang susu yang saya pump lebih cair. jumlah susu yang di pump tidak banyak beza jika saya minum cukup air dan menyusukan adam mengikut demand. yang sangat ketara perbezaan ialah, susu lebih pekat dan adam tak ambil masa yang lama untuk kenyang dan terus tidur (penting tu supaya tiada aktiviti bergayutan berjalan sepanjang malam, boleh la mama nak tidur lena dan selesa). 


Sebab itu saya sangat rekomen supaya ibu- ibu tambah ESP jika order set penyusuan dengan saya. kerana ia sangat berkesan bukan saja sebagai milk booster (dan quick fix yang mengenyangkan selepas mengepam) tapi juga dapat memekatkan susu dan membuatkan baby kenyang lebih lama.

Hubungi saya untuk mencuba!
Faiz : 012-6852088 / Puteri (admin): 013-3151877 or email :abbasyfaiz@gmail.com



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment