Tuesday 18 September 2012

Performance Drink, minuman tenaga kegemaran saya!

Assalamualaikum. Anda bersukan tak? Tak kisah la apa jenis sukan yang ada lakukan, berlari..berenang..bermain bola sepak..dan macam-macam lagi.. Saya juga bersukan,  setiap hujung minggu saya mesti berkuda :) Setiap kali lepas berkuda, mesti saya cari Performance Drink Shaklee ni, sedap..rasa oren dan paling best Performance Drink ni bantu saya dapatkan kembali tenaga dengan cara yang sihat.



Apa itu Performance Drink?


1.Ia adalah minuman ahli sukan yg mengandungi imbangan elektrolit yg sempurna utk membantu mencegah dehydration seperti fungsi minuman elektrolit.



2.Ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

3.Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yg memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dlm darah.





4.Ia sesuai utk seisi keluarga..

Jom kita ubah gaya hidup kita..daripada kita minum air gas...berubah kepada performance drink yg lebih sihat..lebih-lebih kalau anda ahli sukan or pasangan anda aktif bersukan, macam saya :)

Hubungi saya, Faiz : 012-6852088 / Puteri (admin): 013-3151877 or email :abbasyfaiz@gmail.com


No comments:

Post a Comment